od admin » úte 21. kvě 2024 7:53:21
Ve středně veliké firmě (A) působí malý tým (B) lidí, specialistů. V posledních několika letech byl tento tým spíše na okraji zájmu, nicméně díky okolnostem se momentálně stal velmi důležitým. Má prioritu vedení, byl mu navýšen rozpočet, došlo k několika personálním přesunům, podporu týmu nyní dělají zkušenější a více "klíčoví" lidé. To vše je potřeba proto, aby tým mohl plnit svou roli.
S aktivizací týmu nastala celá řada více, či méně očekávaných problémů. Jedním z opravdu překvapivých je nepochopení až závist, které se objevují v jiných částech firmy. Zaměstnanci, ale také nižší liniový management nechápe, proč by právě "oni" měli mít nyní něco navíc a bohužel to dávají necitlivě najevo. Vedení prostřednictvím komunikačních kanálů, které má k dispozici všem lidem vysvětlilo, proč je tým B nyní tak důležitý, na intenzitu protestů to ale zdá se nemá vliv.
Co by měla nyní firma udělat?
Ve středně veliké firmě (A) působí malý tým (B) lidí, specialistů. V posledních několika letech byl tento tým spíše na okraji zájmu, nicméně díky okolnostem se momentálně stal velmi důležitým. Má prioritu vedení, byl mu navýšen rozpočet, došlo k několika personálním přesunům, podporu týmu nyní dělají zkušenější a více "klíčoví" lidé. To vše je potřeba proto, aby tým mohl plnit svou roli.
S aktivizací týmu nastala celá řada více, či méně očekávaných problémů. Jedním z opravdu překvapivých je nepochopení až závist, které se objevují v jiných částech firmy. Zaměstnanci, ale také nižší liniový management nechápe, proč by právě "oni" měli mít nyní něco navíc a bohužel to dávají necitlivě najevo. Vedení prostřednictvím komunikačních kanálů, které má k dispozici všem lidem vysvětlilo, proč je tým B nyní tak důležitý, na intenzitu protestů to ale zdá se nemá vliv.
Co by měla nyní firma udělat?