Neúspěšný uchazeč

Odeslat odpověď


BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Neúspěšný uchazeč

Re: Neúspěšný uchazeč

od Vojtěch Bednář » ned 21. dub 2024 17:26:08

Děkuji Vám za reakci, souhlasím s tím, že organizační změna je možnou, byť upřímně si řekněme že nejzazší, cestou.

Re: Neúspěšný uchazeč

od Jaroslava » stř 13. bře 2024 9:32:47

Dobrý den, bohužel asi se popisovaná situace vyskytuje často. Pokud nepřijme vysvětlení, jak popisuje paní Jana, a to vzhledem k popisovanému naturelu asi nepřijme, tak současné vedení mohou čekat nelehké časy. Změna organigramu, noví lidé. Změna komunikačních kanálů, absence informací. Následná demotivace a odchody nejlepších lidí.

Re: Neúspěšný uchazeč

od PMM » úte 12. bře 2024 10:14:25

a co má být obsahem těch změn?

Re: Neúspěšný uchazeč

od Jan(a) » úte 12. bře 2024 9:15:33

Dobrý den
znám podobnou situaci ve které jsem byla před lety. Dotyčnému člověku jsme vysvětlili že tehdy nebyl vhodným kandidátem, ale že nyní s nim samozřejmě budeme spolupracovat. Pochopil to a dodnes jsme kolegové.

Neúspěšný uchazeč

od vojtech_bednar » úte 12. bře 2024 8:50:39

Když regionální pobočka nadnárodní společnosti hledala před několika roky člověka do svého managementu, odmítla jednoho z uchazečů. Ten se však nyní vrátil.

Pan A splňoval formální podmínky a byl pro funkci na kterou se hledal člověk kvalifikován ale byl odmítnut, protože firma se rozhodla „dát přednost jinému uchazeči“. Vedení pobočky se domnívalo, že se nehodí především z důvodu toho, jak se projevoval a bylo přesvědčeno, že příliš sebevědomé vystupování pana A by mohlo narušit roky budovanou kulturu důvěry a spíše neformálního přístupu.

O několik měsíců později odešel jeden z vedoucích na nižší úrovni a mezi kandidáty se opět objevil pan A. Tentokrát byl odmítnut proto, že firma upřednostňovala interní kandidáty, samozřejmě důvody, které jsem již zmínil také hrály důležitou roli. Pan A se přihlásil i do třetice, na podobnou pozici, ale tentokrát bylo celé řízení zrušeno z interních důvodů. Nad rámec oficiální komunikace se snažil udržovat kontakt přinejmenším s personálním oddělením pobočky. To mu však nemělo co nabídnout a vlastně ani nabízet nechtělo, a tak na jeho korespondenci víceméně nereagovalo…

Společnost v současnosti prochází transformačním procesem. V jeho rámci byla v pobočce zřízena nová manažerská pozice s poměrně rozsáhlými pravomocemi a velkou samostatností. Na tuto pozici – z rozhodnutí vyššího vedení, k údivu a šoku zdejších zaměstnanců a bez konzultace s nimi – nastupuje kdo jiný, než pan A. Ten z nově zřízeného firemního e-mailu již rozeslal všem zaměstnancům pobočky zprávu v tom smyslu, že připravuje „koncepční změny“.
Jak by se měl zachovat stávající management?

Nahoru