Konflikt dvou vedoucích pracovníků

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Konflikt dvou vedoucích pracovníků

Re: Konflikt dvou vedoucích pracovníků

od Paja » pon 22. dub 2024 17:19:02

Dobrý den,
zkuste ještě před oběma pány jasně vysvětlit, že si nepřejete žádné konflikty a že pokud budou, půjdou oba. Mně to takhle pomohlo.

Re: Konflikt dvou vedoucích pracovníků

od vojtech_bednar » pon 04. bře 2024 11:28:46

Dobrý den,
to co popisujete je velmi nepříjemná situace právě proto, že jste již vyzkoušeli "stadnardní" sadu běžně používaných opatření.

Osobně bych zkusit si situaci vyříkat s působitelem konfliktů, tedy s tím pánem, který sice má pravdu, ale chová se nevhodně, upozornil jej na jeho zodpovědnost za klidné a konstruktivní vztahy v práci i a případně mu dal za úkol navrhnout způsoby k řešení situace. Pokud není ochoten spolupracovat, zvážil bych možnost doplnit "k němu" jiného pracovníka, který by sice nebyl v kontaktu s druhou stranou konfliktu, ale svou osobností by ho mohl pacifikovat.

Pokud oba pracovníci spolupracují alespoň v přítomnosti autority, je alespoň něco dobře, protože to, co je správně pak určuje autorita, tedy Vy, jinak je to ale práce velmi vysilující.

Chcete-li, prosím, napište na adresu vojtech.bednar@firemni-sociolog.cz a můžeme další možnosti probrat osobně.
VB

Konflikt dvou vedoucích pracovníků

od Jan » pon 04. bře 2024 10:33:09

Dobrý den,
rád bych se Vás zeptal, jak řešit následující situaci ve firmě. Mám dva zaměstnance na vedoucích pozicích. Oba jsou u firmy přes 20 let a oba se na svou pozici vypracovali z nejnižších pozic. Jeden je teď vedoucí obchodního oddělení a druhý vedoucí servisu. Každodenně spolu musí spolupracovat, ale vzájemně spolu neumí komunikovat. Jeden z nich je výborný řečník a dokáže vždy stočit směr debaty směrem, který odkazuje na nedokonalosti toho druhého, aniž by dokázal občas přiznat i svou chybu a tím vznikají vzájemné konflikty.

Problém je, že ten, který konflikty způsobuje, má v podstatě v 90% pravdu, ale podává to stylem "vy jste všichni blbci, já to vím nejlépe"...

Vynucená spolupráce na náročném úkolu nepomohla. Úkol sice splnili, ale ve výsledku se stejně pohádali ve smyslu jak se to dalo udělat lépe...

"Rozsazení" lidí v konfliktu bohužel není provozně možné.

Nastavení pravidel kontaktu jsem vyřešil písemnou formou, kdy jsem omezil jejich setkávání, ale konflikt se přesunul pouze do mailové korespondence.

Zkusil jsem i "člověka uprostřed", kdy se vše řešilo v mé přítomnosti, ale i tak porady končí hádkou a probíhají v dusné atmosféře. Je frustrující pořádat porady, kde řešení každodenních témat vždy sklouzne do osobní roviny...

Prosím o radu, jak postupovat.

Děkuji

Nahoru