Dobrý den
zde posílám svůj dotaz, děkuji za názory.
Reálný příklad z aktuální praxe:
Po provalení závažných činů členů vedení došlo k jejich výměně. Přesněji řečeno, přišli noví dva jednatelé namísto původních dvou.
Problém je v tom, že noví jednatelé nechápou nic o provozu firmy a evidentně nemají zájem o vytvoření respektu a důvěry vůči zaměstnancům, kteří i přes příšerné výsledky bývalého vedení podávali ve svých odvětvích skvělé výkony. Právě naopak, zpochybňují schopnosti zaměstnanců, kteří i přes prohřešky vedení, o kterých zaměstnanci neměli nejmenší tušení, prováděli tu nejlepší práci. Pro nahlédnutí: z hlediska financí se firmě nedařilo (proto výměna), z hlediska odbornosti se firmě dařilo skvěle.
Tento postoj samozřejmě vede k tomu, že je silně narušena atmosféra a jeden ze zásadních členů týmu podal výpověď.
Otázkou je: Je na novém vedení, aby se pokusili s jejich novými podřízenými navodit vztah a vzájemný respekt a důvěru? Je z pohledu nového vedení legitimní znevažovat schopnosti a nasazení zaměstnanců z aktuální pozice?
Díky moc za názory
Změna vedení
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: pon 19. úno 2024 20:45:09
Re: Změna vedení
Dobrý den,
děkujeme za důvěru. Pokud došlo ke změně vedení, je potřeba, aby nové vedení se zaměstnanci mluvilo, sdělilo svou strategii, další kroky, očekávaný postup. Pokud to nedělá, je v pořádku si o toto říct. Samotná skutečnost, že se jednatelé nechovají jak bychom si přáli nemusí být nutně špatně, ale potřebujeme vědět, kam se bude společnost nebo organizace dále ubírat. Z naší zkušenosti mohu říct, že to nejlepší, co mohou zaměstnanci v dané situaci udělat je otevřít komunikaci směrem k jednatelům, nabídnout aktivní součinnost při uplatňování jejich cílů a současně vyžadovat informace.
Ať se Vám daří!
Vojtěch Bednář
děkujeme za důvěru. Pokud došlo ke změně vedení, je potřeba, aby nové vedení se zaměstnanci mluvilo, sdělilo svou strategii, další kroky, očekávaný postup. Pokud to nedělá, je v pořádku si o toto říct. Samotná skutečnost, že se jednatelé nechovají jak bychom si přáli nemusí být nutně špatně, ale potřebujeme vědět, kam se bude společnost nebo organizace dále ubírat. Z naší zkušenosti mohu říct, že to nejlepší, co mohou zaměstnanci v dané situaci udělat je otevřít komunikaci směrem k jednatelům, nabídnout aktivní součinnost při uplatňování jejich cílů a současně vyžadovat informace.
Ať se Vám daří!
Vojtěch Bednář
Naposledy oživil Anonymous v čtv 30. kvě 2024 14:14:31